Monday, September 21, 2015

Naše přání

Od dětství jsem si přál mít křišťálovou kouli, abych mohl vidět do budoucnosti a pak to byla Aladinova lampa pro naše přání. A zlatou rybku v záloze. Nedalo mi to a tak jsem svoje přání zrealizoval formou obrázku. Ale jak člověk roste tak pochopí, že Aladinovu lampu a zlatou rybku má v sobě. V sobě máme celý vesmír v našem nitru a vše co je potřeba je vděčnost a láska se kterou si jaké přání přeje. Co se týče křišťálové koule a vidění do budoucnosti je to fikce budoucnost není, ale budoucnost svého života si může každý ovlivňovat. Takže z těch mých přání se vlastně plní vše co máme v sobě. Máme se co učit a to je dobře. Je ale zajímavé, že je potřeba svoje úsilí věnovat věcem, které se vrátí. Pro mě je to navazování mezilidských vztahů a jejich rozvíjení. Mám prostě lidi rád, toť má přirozenost. A přání na konec buďte tím, čím chcete být a když nám občas život zamotá hlavy buďte sami sebou. Mám vás rád.

Martin :-)

No comments: